I. évad: You Went Crazy - 1. || 2. || 3. || 4. || 5. || 6.|| 7. || 8. || 9. || 10. || 11. || 12. || 13. || 14. || 15. ||
II. évad: We Went Away - 1. || 2. || 3. || 4. || 5. ||

hétfő, augusztus 13

DÍJ 2.

                                                         
                                                       

Sziasztok!

Csak most jutottam el idáig, hogy legyen időm kitenni a díjat, amit nagyon köszönünk Little Miss Muffetnek.


1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)


1.

1. Most voltam kinn LMFAO és The Subways koncerten Szigeten.
2. Van egy kezdő zenekarom
3. Mila, és egy másik barátnőm szerettette meg velem az 1D-t.
4. Nincs Twitterem - és igen, még élek.
5. Ha fáradt vagyok, nem vagyok képes értelmes mondatokat alkotni - nem este kéne írni...
6. Éppen az angol nyelvvizsgámra kéne készülnöm.
7. Imádom hangosan hallgatni a kedvenc zenéimet - amit remélem a szomszédok is szeretnek...
8. Képes lennék éjjel-nappal olvasni
9. A YWC miatt tanultam meg tűrhető sebességgel gépelni.
10. Tánctanár szeretnék lenni.
11. Mindig szerettem volna tudni, hogy ezeket, amiket ideírok, egyáltalán elolvassa-e valaki.

2.)

Mi volt életed legizgalmasabb pillanata?
- Hú... Talán életem első zenekaros fellépése. Úgy remegtem, hogy majdnem eldobtam a mikrofont.

Meséld el egy nagyon szép álmodat!
- Hát... nem igazán szoktam álmodni, és nem is igazán emlékszem rájuk...

Ha a gondolatolvasás és láthatatlanná-válás közt kéne választanod,melyik lenne a befutó?
- Egyértelműen a gondolatolvasás.

Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
- Mindig is tánctanár, és mint említettem, ez mai napig nem változott.

Hová költöznél legszívesebben?
- Valahová Amerikába... Las Vegas... New York...

Mit szeretsz legjobban az írásban?
- Talán azt, amikor elkezdek írni, és egyszer csak úgy érzem, mint hogyha nem is én irányítanám a szavakat, mintha azok már előre meg lennének írva valahol, és én csak leírom őket.

Melyik a kedvenc csokid?
- Mogyorós Milka, minden mennyiségben.

Melyik a kedvenc könyved?
- Sok kedvencem van, vöröspöttyösek minden mennyiségben...

Milyen filmet láttál legutóbb?
- Harry Potter - Bölcsek köve (Hugommal maratonba kezdtünk)

Milyen nemzetiségű ember szeretnél lenni?
- Angol, Amerikai

3.

1. Honnan ismered az 1D-t?
2. Miért kezdtél bele az írásba?
3. Milyen zenét hallgatsz szívesen?
4. Ha egy lakatlan szigetre három dolgot vihetnél magaddal - az alap életszükségletekhez kellőktől eltekintve -, mik lennének azok?
5. Mit dolgoznál legszívesebben?
6. Milyen színű a szobád fala?
7. Ki a kedvenc színészed, miben játszik?
8. Hány éves vagy?
9. Mi az életedben a három legfontosabb dolog?
10. Melyik az az egy dolog, amit soha nem fogsz elfelejteni?
11. Van valamilyen háziállatod?

4.

Edcu
Allie

Több nem jut eszembe, így hármuknak küldeném tovább.

Doraa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése